::出店予定::

     

Dec 2, 2011

Thanks, and hopefully, see you soon~!

12/1 was the craft fair at Umeko-ji Ko-en. It was very cold and windy day. I did make new two-tone bags for this time and I think they are nice! I sold two of them so I will try to make more for the next! I will have a booth at Hyakumanben on 15th. Thank you for everyone who visited me at Umeko-ji and, please stop by at Hyakumanben on 15th if you have a time. I'm looking forward to seeing you all~!

12/1は、梅小路公園での一木手づくり市でした。寒くて風の強い一日でした〜!今回の出展用に作った黄色とグレー(実は白と黒のツイードっぽい綿の布)のツートンバッグ結構私のお気に入りです!4つ大きさ違いで作って、2つ売れました!次回は15日の百万遍さん手づくり市、それまでにまた、もう少し作れるといいな。梅小路公園にお越しいただいた皆さま、ありがとうございました!
お時間がある方、またぜひ百万遍にも遊びにきてくださいね!お会いできるのを楽しみにしています〜!

No comments:

Post a Comment