::出店予定::

     

Nov 16, 2011

Thank you for everyone!!

I had a great time at the handmade fair at Hyakumanben this time!
6am in this time of the year, it's still dark, but as always, we run for the spot by the sound of the whistle. I don't like this system so much, but I could set my booth on the left front of the main hall this time, and that was actually a very good spot! A lot of people stopped by and I could made a good sale. Somehow white bags are not sold at all, thought....
Anyway, thank you very much for everyone stopped by at my booth and hope to see you again at the next fair at Umekouji-koen!!!

今回の百万遍手づくり市、前回のリベンジできました!
この季節の朝の6時はまだ真っ暗です。それでもここでの場所取りは、いつも通り笛の音でみんなが走ります!私はまたも出遅れましたが。。本堂の正面、左側に場所確保。これが案外と良い場所!たくさんの方々が立ち寄ってくださいました!3つのラックにいっぱいだったペイントバッグが、終わる時には、半分以下に減っていました!!!なぜか白いバッグは売れませんが。。。
お越しいただいた皆さま、本当にありがとうございました!
次回は、梅小路公園の一木手づくり市に出店します。

No comments:

Post a Comment