::出店予定::

     

Oct 3, 2009

a shirt

My friend asked me to make a shirt a while ago...when it was still hot...Now it's getting chilly and became a good season for a long sleeve shirt... said by the friend when we talked last time... haha So, finally, (maybe, it took too long to get started...but ), YES! I decided to make one for him! Ta-dah! It's done!! hope it fits YOU well!!!

友だちにシャツを作ってくれと頼まれていました。それはまだ、暑い夏の日の事でした。そろそろ涼しくなってきて、長袖シャツの季節ですよ〜。。と数日前その友人と話したときに。。。そうだよね! やっと重たい腰をあげ(かなり長い事待ってもらっちゃいましたが。。。)ついにミシンに向かいました!ジャーン!完成です!! フィットするといいね〜、ね!そこの君!!

No comments:

Post a Comment