::出店予定::

     

Jul 29, 2010

Thank you!

Last week??, my new friend called me up out of the blue and we had a good chat at McDonald's, haha. On her way to meet another friend, I asked her to stop by at my place. I wanted to show some of my pieces to her since we talked about my ceramic work. I didn't expected her to buy anything, but she bought one plus series cup that day. She sent me a picture of how she is using it! that's so cute!!
Thank you, thank you, thank you!!

先週でしたか、新しいお友だちから突然のお電話。久々のマックでおしゃべりしました! 彼女とは、以前から、陶芸の話も何度かしていたので、他の友達にも会いに行くところ、ちょっとだけお家に寄ってもらい作品を見てもらいました。。。もちろん、営業のつもりはまったくなかったのですが、「これ気に入った!」といって、プラスシリーズのカップをひとつ連れて帰ってくれました。 後日、こんな風に使ってますよ〜と、お写真送って頂きました。
本当にありがとうございました〜!

No comments:

Post a Comment