::出店予定::

     

Jan 22, 2010

Osaka

I went to Osaka (Kansai International Airport) to see My best friend's mother off. It's been more than 20 years since I met her and we didn't tell her that I was coming to the airport, so she seemed to be very surprised !!! I was happy to meet her, too! I stayed over night in Osaka and next day, my friend called her friend so 3 of us went to a nice cafe called "Bird-COFFEE". We had lunch there and food was good!! and we stopped by the furniture shop, "TRUCK" which is also owned by the same owner. The shop was very nice, too! I had a good time with good friends in Osaka! Thanks!!!

関西国際空港に友達のお母さんのお見送りにいってきました。もう、20年以上お会いしていなかったのですが、サプライズでいきなり空港に顔を出しました!とても喜んでくださいました〜!私もとってもうれしかったです!その日は大阪に泊まり、翌日、友達のまたその友達もさそって、"Bird COFFEE"というカフェに行ってきました。ランチもおいしく、同じオーナーの経営する家具屋さん、"TRUCK" も、またまたステキなところでした!大阪で、とてもいい時間を過ごしてきました!ありがとう!!!


No comments:

Post a Comment