::出店予定::

     

Nov 24, 2009

The Day of Demolition

Today, the demolition for my dad's shop started. It didn't mean much till I realized that the place is where I used to live till the year of 10 or so... the room where we lived was used for a studio after the shop was reformed about 20 years ago, and all stuff was out, suddenly the memories of old days came to my mind. that was a little sentimental moment. The main demolition will start from tomorrow. It seems that it's the end of ....hum..what should I say...the era??

今日から、父のショップの解体が始まりました。それは、私のとっては何でもないことだったんだけれど。。。ふと、そこに住んでいたことを思い出し。。。ちょっとセンチメンタルな気分になってしまいました。20年ほど前にリフォームされ、新しいショップになったと同時に、私たちの部屋だったところは作業場になり、最近まで荷物に埋もれていました。その荷物がどかされ、窓が全開になり、フワ〜ッと昔の思い出に包まれてしまいました!なんとなく、一つの時代の終わりを感じちゃったりして。。。




No comments:

Post a Comment