::出店予定::

     

Sep 27, 2009

New Works!


Some of my new pieces came out of kiln, yesterday. Wine glasses I added pictures here were out, too. There are still a lot to figure out, one of them got some cracks and glazing wasn't so great, etc.., but it came out OK for the first time. The Plus series (yellowish ones) are getting stabled, I think. I will try to keep making this series!!!! Hope I can do it without getting bored...haha

昨日、いくつかの新しい作品が窯からあがってきました!素焼きの前で状態で紹介したワイングラスもあがってきました。まだまだ改良するべきところはたくさんありますが。。。(釉薬のはじきだったり、ヒビだったり。。。)初めての試みとしてはぼちぼちの感じであがってきてくれたのでないかな?と思います。 プラスシリーズのほうは、だいぶ安定してきているようなので、飽きることなくシリーズ制作、続けられるといいですね〜!

No comments:

Post a Comment